Wednesday, September 12, 2007

What Grinds My Gears

You know what really grinds my gears? -Peter Griffin-

Half arsed quitters who say they want to quit but don't quite end up quitting..


"Meh meh meh.. Its my life.. Let me do whatever I want"


If you're gonna quit, just quit. If you're gonna smoke, just smoke. Don't say that you're gonna quit, then let me catch you the next day with a fag in your hand. Cos then do you know what you are? A F.A.G.


"Meh meh meh.. This is the last ciggarette I'm going to have. I'll enjoy it and from tomorrow I will stop smoking. Promise."


You know what? Your promise means nothing.. ABSOLUTELY NOTHING TO ME simply because this is the one millionth, eight hundred fifty third thousand nine hundred twenty second time you have told me that you are going to quit.

And when you crawl to me telling me that you have been diagnosed with lung cancer don't expect sympathy from me because I will laugh. Yes, I will laugh. I'm not and won't be sorry simply because you had that one coming.



And THAT, ladies and gentlemen, is what really grinds my gears. Thank you. Thank you very much.


+ Foamy's Rant +
Look for Smoking Smokers under the Foamy's Rant link above-the toons which semi inspired my very own little rant here.

5 Comments:

Blogger Pannis McMannis said...

"All a man's got is his word, without that, he's not a man."

Jo's stock is constantly on the decline. It's amazing if anyone would want to buy that BRIGHT GREEN company.

9/12/2007 2:39 pm  
Blogger Mojo said...

bright green??? WTF anyway, I dont remember saying I was gonna quit for a while now... and I don't expect sympathy or pity for whatever reasons.

@ pan, "All a man's got is his word, without that...."

hes just a man without his word.

9/12/2007 4:51 pm  
Blogger andychoi said...

Haha. Von, your post is pretty much what I said to my dad when I wanted him to quit smoking for good. He could just never do it. Funny enough, he's making good progress ever since I left home...

Anyway, I feel most people comprehend addiction, but not understand it. Its not easy to break the cycle, thats for sure.

9/12/2007 5:22 pm  
Blogger Raging Bull said...

keep it social goddammit Jo!!!

good point tho Von, cant take the heat?? get out of my fucking kitchen

a motto that some smokers have is 'zha si, zha eng', meaning, the earlier you die, the earlier youre relieved... so unless you have a death wish and dont mind popping off... keep it up my friend...

9/13/2007 4:29 am  
Blogger Y said...

Interesting stuff. See ya soon! I'm coming back home, yay!

9/13/2007 11:13 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home